Stile americanu di trasformatore di scatula

U trasformatore cumbinatu hè carattarizatu da una alimentazione affidabile, una struttura ragionevuli, una installazione rapida, una operazione flessibile è faciule, un picculu vulume, un costu di custruzzione bassu, ecc. Hè adatta per l'usu esternu è interiore, è hè largamente aduprata in parchi industriali, quartieri residenziali, affari centri è high risers.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Applicazione di i prudutti

U trasformatore cumbinatu hè carattarizatu da una alimentazione affidabile, una struttura ragionevuli, una installazione rapida, una operazione flessibile è faciule, un picculu vulume, un costu di custruzzione bassu, ecc. Hè adatta per l'usu esternu è interiore, è hè largamente aduprata in parchi industriali, quartieri residenziali, affari centri è high risers.

Funzione principale è caratteristiche

Picculu vulume, struttura compatta, alimentazione affidabile è faciule da installà; pò realizà una sola alimentazione elettrica, doppia alimentazione elettrica, o un anellu di alimentazione netta, cù prutezzione à doppiu fusibile, bassu Custu di corsa.

A superficia di u casing hè trattata da una pittura elettrostatica è hà una bona resistenza à l'usura. Hè applicabile à a rete di anelli è à l'alimentazione unica / doppia, hè cunveniente per spostà, è pò arricchisce a fiducia di l'alimentazione. U trasformatore adotta u core spirale di a serie S11 rispettosu di l'ambiente, regulazione di tensione micca eccitata, tippu cumpletu, cun risparmiu d'energia è bassu rumore. U trasformatore in lega amorfa hè ancu dispunibule se richiestu da i clienti. L'interruttori di carica HV è u fusibile protettivu sò posti in u serbatu di ferru pienu d'oliu, è u serbatu hè di struttura piena. A stanza BT hè furnita cun metri watt-ora, voltmetri è interruttori di quattru linee in uscita, una compensazione di potenza reattiva pò esse furnita ancu se hè necessariu.

Utilizza u trasformatore core spirale di a serie S11, a so perdita inattiva hè 30% ~ 40% inferiore à S9, è u rumu 7-10dB inferiore à S9

Nantu à a manutenzione di i mo prudutti (trasformatore di scatula americana)

Dopu l'installazione è l'usu di u trasformatore scatula americana, in fondu ùn ci hè bisognu di mantene, ma i prudutti naziunali prudutti per via di una varietà di ragioni, u travagliu di mantenimentu di u trasformatore scatula hè indispensabile.

A causa di i prublemi di tecnulugia di trattamentu superficiale di u cunchju, l'ispezione di corrosione deve esse raffurzata.

L'oliu pienu in u tank di l'oliu hè generalmente oliu d'isolamentu FR3, u so puntu di combustione pò ghjunghje à 312 ℃, è hà eccellenti caratteristiche elettrotermiche, alta resistenza d'isolamentu, bona lubrificazione, forte capacità di estinzione di l'arcu, non tossicu, pò esse una decomposizione biologica, minimizendu cusì u dannu per l'ambiente è a salute. L'oliu isolante FR3 ùn forma micca u sedimentu cum'è l'oliu minerale tradiziunale, mentre a maiò parte di u cambiamentu casanu americanu domesticu hè pienu di oliu minerale ordinariu 25 #. Inoltre, u serbatu di u cisterna superiore hè generalmente pienu di gas inerte per impedisce à l'aria di scambià acqua in l'oliu. Tuttavia, u cambiamentu di scatula americana americana ùn pò avè stu travagliu. Per un bellu pezzu, e prestazioni di l'oliu seranu ridotte, è e so prestazioni di sigillatura sò menu di i requisiti di 7 Psig, dunque l'oliu deve esse cambiatu regolarmente.

A scatula americana ùn diventa micca prutezzione di a temperatura di l'oliu, solu un termometru per indicà a temperatura di l'oliu, quandu a temperatura di l'oliu hè troppu alta, contate nantu à u fusibile plug-in per a prutezzione, è una valvola di sollievu di pressione per liberà troppu pressione in u tank. Dunque, duveria esse necessariu verificà se u fusibile funziona nurmale è a fuga d'oliu in i dui casi.

Perchè u cisterna di u cisterna hè esposta à l'esternu, l'ispezioni devenu esse effettuate regolarmente per impedisce a fuga d'oliu da danni sottu a collisione esterna.

American style of box transformer1

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu