Seria SH15 lega amorfa trasformatore cumpletamente chjusu

U trasformatore full-sealed in lega amorfa di a serie SH15 hè una tecnulugia di epoca è produttu trans-seculu "Verde" U core di lega amorfa in basa di ferru hà una intensità inducbonu magneticu à alta saturazione, bassa perdita (equivalente à 1 / 3-1 di foglia di silicuu), bassa forza currettiva è bassu currente di eccitazione è bona stabilità di a temperatura Rispuntatu à a serie S9 cù foglia di silicuu, a perdita senza carica di u trasformatore cù core in lega amorfa hè ridutta di 70-80%, corrente senza carica ridotta di 50% è perdita di carica ridutta di 20%.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Funzioni Principali È Caratteristiche

U trasformatore in lega amorfa di a serie SH15 hè una tecnulugia di epoca è produttu "Verdi" di u seculu passatu. bassa forza currettiva è bassu currente di eccitazione è bona stabilità di a temperatura Rispuntatu à a serie S9 cù foglia di silicuu, a perdita senza carica di u trasformatore cù core in lega amorfa hè ridutta di 70-80%, corrente senza carica ridotta di 50% è perdita di carica ridutta di 20%.

A lega amorfa hè un novu materiale di risparmiu energeticu fattu cù un prucessu di solidificazione rapida è brusca è l'atomi di metallu si sistemanu in un statu amorfu disordinatu è a so struttura cumpletamente diversa da u cristalu di l'acciaiu siliciuu u face magnetizà è de-magnetizà facilmente. Quandu stu novu materiale hè adupratu in u core di u trasformatore, un trasformatore in corsa pò esse facilmente sottumessu à 120 cicli / secondu di prucessu di magnetizazione è de-magnetizazione è cusì a perdita senza carica di u core hè assai ridutta Se a detta lega hè aduprata in oliu- trasformatore immersu, a fuga di gasi dannosi cum'è CO2, SO2 è NOX pò esse ridutta è cusì si cunnosce cum'è "materiale verde" di u 21esimu seculu.

Un pruduttu in lega amorfa Model SH15 adotta un core spirale à quadru unicu o trifase à cinque zampe. U core hè chjappu cù una struttura di quadru furmatu in fogliu è a bobina à bassa tensione hè di un tippu di bobina di stagnola in modu da rende una bassa perdita è un elevatu resistente à cortocircuitu. Hà una struttura avanzata è raziunale è e so prestazioni generali ghjunghjenu à livellu avanzatu internaziunale.

Utilizendu l'effettu

U trasformatore di distribuzione di core in lega amorfa trifase risparmia una considerable energia elettrica paragunatu cù u novu trasformatore di distribuzione S9.

Pigliendu 800kVA per esempiu, △ P0 hà a stessa perdita di carica di 1,05kW ;, allora △ Pk = 0, calculendu a perdita annuale di potenza ridotta di un pruduttu:
△ Ws = 8760 (1,05 + 0,62 × 0) = 9198kW h

Attraversu u calculu, l'effettu di risparmiu energeticu di a serie di trasformatori di distribuzione di core in lega amorfa trifase hè diversu. Perchè u serbatu di carburante hè cuncepitu cù una struttura cumpletamente sigillata, l'oliu in u trasformatore ùn entra in cuntattu cù l'aria esterna, impedisce l'ossidazione di l'oliu, allarga a vita di serviziu di u pruduttu è risparmia i costi di manutenzione per l'utilizatori.

Prospettiva di sviluppu di trasformatore in lega amorfa
Se u trasformatore in lega amorfa pò rimpiazzà cumpletamente a nova distribuzione di a serie S9, cume quandu a dumanda annuale di trasformatore di distribuzione di classe 10kV hè calculata à 50 milioni di kVA, a putenza pò esse ridutta di più di 10 miliardi di kW ha annu. In listessu tempu, pò ancu portà i boni vantaggi ambientali di custruisce menu centrali elettriche è di emettere menu gasi à effetto serra in l'atmosfera, ciò chì riduce notevolmente l'inquinamentu direttu à l'ambiente è li renderà una nova generazione di veri prudutti di prutezzione di l'ambiente verdi. . In breve, in u sviluppu è a trasformazione di u sistema di rete di energia urbana è rurale, se u paese pò prumove un gran numeru di prudutti trasformatori di distribuzione di nucleu di ferru amorfu trifase, uttenerà eventualmente i vantaggi di a conservazione di l'energia è di a prutezzione di l'ambiente.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu